آپلود عکس پاورپوینت بررسی شاخص خالص ترویج کنندگان .NPS :: میزان تراز

میزان تراز

میزان تراز

میزان تراز

میزان تراز

میزان تراز
میزان تراز
کلمات کلیدی

اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی..

دانلود پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات در کارآفرینی دیجیتال.

مسئول گسترش دانشگاه علوم پزشکی

ثبت نام ; USSD

(نگرانی بیهوده درباره سلامت خود)

کاهش ترس از ارزیابی منفی ضمنی در افراد دارای اختلال اضطراب اجتماعی

پاورپوینت نظریه یادگیری معنی دار کلامی دیوید آزوبل.

پاورپوینت بررسی فن بیان.

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم) .

تضمین حداکثری نمره ی کلاسی.

پاورپوینت کتاب آتشفشان شناسی تالیف دکتر علی درویش زاده .

بررسی فرآیند تولید و کاربرد الیاف فوق ظریف و نانو .

پاورپوینت تحلیل موزه توس مشهد.

برون سپاری انتخاب قراردادها بر اساس تابع کاربردی مدل Electre

(فوبی اجتماعی)

استانداردهای بخش لیبر و زایمان

استانداردهای بخش لیبر و زایمان .

پاورپوینت دانشمند داده کیست

کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان در شرکت آمازون

پلی به سوی دریای موفقیت و حاکمیت بازارهای جهانی

تحقیق با موضوع زمینه های ظهور هوش مصنوعی و سیستمهای خبره .

تحدید آن در رویه های داوری ایکسید

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی .

تاب آوری و نقش راه شرکت های بزرگ جهانی برای حضوردربازارپسا کرونا

دانلود مکاتب روانشناسی

پاورپوینت بررسی حسابداری ذهنی

دانلود نقشه اتوکد لوله کشی گاز مجتمع 16 واحدی

پاورپوینت بررسی شاخص خالص ترویج کنندگان NPS

پاورپوینت بررسی شاخص خالص ترویج کنندگان NPS در 24 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 24
حجم 4123 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی شاخص خالص ترویج کنندگان NPS در 24 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

دسته بندی مشتریان براساس شاخص NPS

شاخص NPS چگونه محاسبه می‌شود؟

میانگین شاخص NPS

شاخص NPS از لحاظ اقتصادی چه تأثیری بر کسب‌وکار دارد؟

برای بهبود شاخص NPS چه راهکارهایی وجود دارد؟

معایب شاخص NPS

با وجود این معایب، آیا استفاده از شاخص NPS منطقی است

 

بخشی از متن

مقدمه

امتیاز خالص تبلیغ کنندگان و یا شاخص NPS شاخصی است که تعیین می‌کند مشتریان یک کسب‌وکار، تا چه اندازه تمایل دارند خدمات یا محصولات آن شرکت را به دیگران توصیه کنند. این شاخص به‌طورکلی معیاری برای سنجش میزان رضایت مشتری نسبت به محصول یا خدمات یک شرکت و تعیین سطح وفاداری به برند است. امروزه استفاده از این شاخص در هر کسب‌وکاری از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مطلب به تعریف امتیاز خالص تبلیغ کنندگان (NPS) و بررسی مزایا و معایب آن در کسب‌وکار می‌پردازیم.

دسته بندی مشتریان براساس شاخص NPS

هر کسب‌وکاری برای محاسبه‌ی شاخص NPS، باید از مشتریان خود نظرسنجی کند و از آنها بخواهد به پرسش «چقدر احتمال دارد محصولات یا خدمات شرکت را به دیگران توصیه کنید؟» پاسخ بدهند. برای پاسخ کافی است عددی از بین صفر (اصلا توصیه نمی‌کنم) تا ۱۰ (حتما توصیه می‌کنم) انتخاب کنند.

براساس این امتیازات، مشتریان به سه دسته تقسیم می‌شوند:

۱. مشتریان ناراضی

مشتریانی که امتیازی پایین‌تر از ۶ در نظر می‌گیرند، مشتریان ناراضی هستند. آنها حاضر نیستند بار دیگر از این شرکت خرید کنند یا از خدمات آن استفاده کنند. این ممکن است به‌دلیل عدم رضایت از محصول یا خدمات یا برخورد نامناسب فروشندگان بوده باشد. این مشتریان حتی ممکن است تبلیغات منفی نیز علیه آن کسب‌وکار انجام بدهند.

۲. مشتریان بی‌تفاوت

مشتریانی که امتیاز ۷ یا ۸ را در نظر می‌گیرند، مشتریان بی‌تفاوت هستند. آنها تا حدودی از محصولات یا خدمات شرکت راضی هستند، اما ممکن است به‌راحتی به‌سوی برند رقیب جذب شوند. آنها علیه برند تبلیغ نمی‌کنند، اما برای طرفداری از آن نیز مشتاق نیستند و کار خاصی انجام نمی‌دهند.

۳. تبلیغ کنندگان

تبلیغ کنندگان به این پرسش امتیاز ۹ یا ۱۰ می‌دهند. آنها خدمات یا محصولات شرکت را دوست دارند، مرتب از شرکت خرید یا از خدمات آن استفاده می‌کنند و مشتاق هستند که این محصولات یا خدمات را به دیگران نیز توصیه کنند.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی